Nowoczesne wnętrza, bardziej przyjazne dla petentów, czekają na tych, którzy odwiedzą wieluński oddział Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie.
Przeprowadziliśmy inwestycję polegającą na odremontowaniu całego banku, a w ostatnim czasie sali operacyjnej – mówi nam Krzysztof Kurp, dyrektor RBS w Lututowie oddział w Wieluniu. – Celem remontu było zapewnienie jak najlepszej obsługi klientom. Chcemy zapewnić odpowiedni komfort tej obsługi. Chcemy, by klienci czuli się u nas dobrze, bezpiecznie i wychodzili w pełni zadowoleni z naszej placówki.
Strategicznym działaniem banku jest przeprowadzenie takiego remontu we wszystkich placówkach lututowskiego RBS-u w regionie. Teraz będzie na pewno intymniej, klienci będą obsługiwani w oddzielonych boksach.
Każde stanowisko jest oddzielone, tak by zapewnić intymność klienta z pracownikiem. W banku rozmawiamy o finansach, są to bardzo drażliwe tematy. Przemiana tej sali ma zapewnić tę funkcjonalność i dyskrecję, tak jak to powinno być w banku – dodaje dyrektor Kurp.
Powstało też specjalnie wydzielone miejsce do nauki elektronicznej bankowości pod okiem pracowników banku. Warto też podkreślić, że w ostatnich latach zmienił się profil klienta Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie.
Największym portfelem, który obsługujemy, nie są już rolnicy, a przedsiębiorcy. Obsługujemy też samorządy na terenie powiatu wieluńskiego i klientów indywidualnych – mówi dalej dyrektor banku.
Piękne, obsługa klienta doskonalsza.
Bardzo ładnie. Człowiek wchodzi do raju.
Będzie większy komfort obsługi. Większa intymność.
Pięknie jest wszystko zrobione – mówili nam klienci banku o swoim pierwszym wrażeniu, gdy zobaczyli odnowione wnętrza.
RBS w Lututowie zatrudnia w Wieluniu 14 osób. Oprócz oddziału działają też dwa punkty kasowe i filia na osiedlu Wyszyńskiego. Wizytówką banku jest też od lat profesjonalna obsługa. Dziś oprócz symbolicznego przecięcia wstęgi pojawił się bankowy okrzyk „Nigdy nie… zabraknie!”.