Przypominamy, że zmianie uległo funkcjonowanie Starostwa Powiatowego w Wieluniu. Bezpośredni kontakt z urzędem został znacząco ograniczony.
W związku z drastycznym przyrostem zakażeń związanych z pandemią i rozporządzeniem Rady Ministrów z 21.01.2022, podjąłem taką decyzję, aby ograniczyć dla mieszkańców dostęp do urzędu Starostwa Powiatowego w Wieluniu. Jest to również związane z tym, że kilka osób, pracowników starostwa, również otrzymało wynik pozytywny i aby ustrzec się rozprzestrzeniania wirusa po urzędzie, postanowiłem ograniczyć ten dostęp. To nie znaczy, że petenci nie będą mogli załatwić swoich spraw. W holu starostwa jest wystawiona skrzynka, do której można składać swoje dokumenty – formularze wniosków są wyłożone. Jeżeli jest potrzeba, to w sprawie, którą dany petent chce załatwić, musi się skontaktować z odpowiednim wydziałem telefonicznie. Można również skontaktować się z nami i składać wnioski za pośrednictwem skrzynki mejlowej starostwa. Wszystkie sprawy będą toczyły się normalnym tempem. Zmiana dotyczy tylko możliwości bezpośredniego kontaktu – mówi starosta Marek Kieler.
Działając w celu powstrzymania rozprzestrzeniania się koronawirusa i ograniczania ryzyka zakażenia nim, ogranicza się dostęp do budynku Starostwa Powiatowego w Wieluniu – od 25.01.2022r. do 28.02.2022 r.
Sprawy pilne, wymagające osobistego stawiennictwa w Urzędzie, będą załatwiane wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem merytorycznym.
Kontakt z Urzędem zostaje ograniczony do formy listowej, elektronicznej i telefonicznej. Dokumenty, pisma i wnioski można również składać osobiście do wyłożonego w holu budynku pojemnika.
Informujemy, że w kontakcie z urzędem można korzystać także z elektronicznych narzędzi:
ePUAP (/1017/skrytka),
Elektronicznej Skrzynki Podawczej (pzwielun.peup.pl),
oraz adresu mailowego (starostwo@powiat.wielun.pl).