Komunikat przewodniczącej Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 6 czerwca 2024 r. w sprawie terminu sesji Rady Miejskiej w Wieluniu, na której przeprowadzona zostanie debata nad raportem o stanie Gminy Wieluń za 2023 rok
W nawiązaniu do Komunikatu z dnia 10 maja 2024 r. w sprawie terminu debaty nad raportem o stanie Gminy Wieluń za 2023 rok oraz zgłaszania się mieszkańców do zabrania głosu w debacie nad raportem uprzejmie informuję, że na dzień 20 czerwca 2024 r. na godz. 8:00 zostanie zwołana sesja Rady Miejskiej w Wieluniu, na której na podstawie art. 28aa ust. 4 i 6-8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 609, 721) Rada Miejska rozpatrzy raport o stanie Gminy Wieluń za 2023 rok. Nad przedstawionym raportem przeprowadzona zostanie debata.
W debacie nad raportem, mieszkańcy Gminy Wieluń mogą zabierać głos. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie, zobowiązany jest złożyć do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Wieluniu pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób. Zgłoszenia będą przyjmowane w Urzędzie Miejskim w Wieluniu, pokój nr 1, pl. Kazimierza Wielkiego 1, w godzinach pracy Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30, do dnia19 czerwca 2024 r. włącznie. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności zgłoszenia Przewodniczącej Rady Miejskiej w Wieluniu.
Przypominam, że raport o stanie Gminy Wieluń za 2023 rok oraz formularz zgłoszeniowy wraz z listą poparcia i oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, dostępne są wyłącznie w formie elektronicznej na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wieluń w zakładce Raport o stanie Gminy.
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Wieluniu
Justyna Godszling-Graczyk